…Vint anys i encara tinc força!

4 Oct

P e r   a   C a r l o s

Ara que tinc vint anys

ara que encara tinc força

que no tinc l’ànima morta

i em sento bollir la sanc

ara que em sento capaç

de cantar si un altre canta

avui, que encara tinc veu

i encara puc creure en deus…

Fa vint anys que tinc vint anys

vint anys i encara tinc força

i no tinc l’ànima morta

i em sento bollir la sanc

i encara em sento capaç

de cantar si un altre canta

avui que encara tinc veu

i encara puc creure en deus…

Fa vint anys que tinc vint anys

 i encara el cor se m’embala…

Ara sol dir Serrat…

Fa vint anys que dic que fa vint anys que tinc vint anys

I encara tinc força!

Avui que encara tinc veu

quí sap si podré demà

Ciutadà Iesu

Responder

